BIOS

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 16 22:26:01 CET 2006

Dobrý den,
16. února 2006, 22:01:41
Bez dobreho vybaveni a zkusenosti tohle pouzdro sundate opravdu jen
znacne bolestive. Pokud nepujde NB rozchodit bez vypajeni jak naznacil
nize Tomas, doporucuji sverit vec odbornikovy, bohuzel nejsem schopen
zadneho doporucit. Pokud by jse se do toho poustel sam je IMHO nejlepe
svabika obetovat, pomoci mini brusky ubrousit vyvody tesne u pouzdra,
pote po jednom odletovat. Varianta: okoli svabika zakryt a svabika
ofouknout horkovzdusnou pistoli. Kazdopadne preji hodne stesti.
S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz