Bezpecne zarizeni

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Čtvrtek Únor 16 14:36:02 CET 2006

Zdravim,

A jen tak nahodou nema ten menic vetsi kmitocet nez 400 Hz?????
A VY to merite klasickym multimetrem analog nebo digital?????
Ja bych řekl, ze ma mnohem vic. Jestli jo, tak to u nas na fakulte by Vas
chytl doktor Krchnak za limec a vyhodil z laborek, ani by jste se nestihl
zeptat PROC:).

Nicmene ja Vam reknu, PROC:).

Asi takhle, pokud nemate merak s TruRMS se schopnosti merit na danem
kmitoctu toho menice, tak jste vlastne zmeril same nesmysly!!!

NENI TO HARMONICKY SIGNAL, ale pouze periodicky a to se da merit tak leda
oscilem a nebo zminenym TrueRMS meridlem, ale zase jde o kmitocet.

Takto Vase mereni nerika zhola nic.

Takze jestli nemate TrueRMS, tak tam placnete 3k3 a zmerte to osciloskopem,
to mate pak 100% jistotu a kdyz Vam to zmeri na te vystave klasickym
multimetrem, tak je poslete NEKAM:).

S pozdravem,
                Marek Pavlu