odber akuvrtacky 14,4V ?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Únor 15 17:54:25 CET 2006

Me se zda, ze ty baterky jsou celkem slabe na 20A zkratoveho proudu.
Verim tomu, ze si je ta vrtacka vezme, ale je otazka, jestli ji to
nespali. Myslim, ze by byla nejlepsi prave ta prodouva ochrana, ktera
proste odpoji uz pri mnohme nizsim proudu nez spickovem. Tim bude
zajisteno, ze nebude dochazet k poskozeni vrtacky tim, ze nekdo
zmackne naplno a vrtak bude porad stat. Protoze tohle urcite nici jak
baterku tak vrtacku. Mozna je to take duvod, proc Vam ty baterky
odchazeji....