Re: VGA přepínač

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Únor 15 16:05:19 CET 2006

Mam pres 4 roky ViewSonic 17" (25ms) s dvouma vstupama (VGA/DVI) a
take to jde prepinat. Zatim funguje k plne spokojenosti a ani s tou
vetsi odezvou to neni zas tak strasne (TV, DVD a u AVI to neni videt
vubec a u her minimalne).

PS: Chtel jsem si poridit lepsi, ale kdyz jsem mel pujceny novy Sony s
technologii x-black (nebo tak podobne) tak me presla chut... nemel
vubec rovnomerne podsviceni, ve vsech rozich byla viditelna bila
podsvicena oblast a cerno bylo jenom uprostred a nejhorsi byla silena
odrazova plocha (nejspis sklo), kterou byl LCD prikryty, tam se
odrazelo skoro vsechno co bylo pred monitorem. Hruza.