Re: Další otázka z včelařského oboru

Milan milger@pobox.sk
Středa Únor 15 15:11:04 CET 2006

No vidim ze sa tu stale spominaju 2 sumy, ktore som uviedol na zaciatku.
Preto ze sa mi zda ze niekto nie celkom spravne pochopil, trochu to
rozvediem:

500,- pokial si to naprogramuje a nadratuje sam /mysli sa tym 1 amatersky
kus pre zabavu, postaveny viac-menej zo suplikovych zasob, na kolene,
samozrejme bez DPS iba tak na univerzalke/
50000,- pociatocna suma na profesionalnejsi navrh 1. prototypu /zariadenie
by uz malo byt o trochu chytrejsie, odolnejsie, trvacnejsie, lepsie.../.
Pricom sa akosi predpoklada, ze po uspesnom zvladnuti bude nasledovat
objednavka xx kusov pre xx ulov a yy vcelarov.

Samozrejme sa so sumou da pohybovat aj niekde medzi.
Povedzme 3000-5000.- za kus. V pripade ze si niekto povie ze to teda postavi
a ponukne na predaj vsetkym miestnym vcelarom. Pritom ticho predpoklada ze
hadam preda par 10 kusov a naklady ktore do toho vrazil sa mu postupne
vratia. Ak by bol niekto taky sialenec a myslel si ze sa mu to podari predat
do kazdej domacnosti na svete, pokojne moze znizit cenu na 300.- a my si to
budeme chodit kupovat do TESCA, LIDLu... /V tomto pripade doporucujem
zariadenie vyvinut a vyrobu presunut do Ciny. Ale to uz treba mat na
zaciatku aspon 500000.-. Predsa len tie letenky do Azie daco stoja/

A teraz nieco uplne konkretne:
Ak by to niekto chcel odomna, plati varianta 50000.- za 1. prototyp!!! A
vyslednu cenu pre nasledne kusy stanovime potom.

Milan