Flashmetr vs dostupnost PIC16F873 bylo Re: opticka synchronizaceblesku

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Únor 15 13:13:36 CET 2006

Hmm, to je divne, ted se na to divam, nejaky PDF od Microchipu s nazvem "PIC16F87X → PIC16F87XA Migration" mam (ale nevim, jake cislo to puvodne melo, ja uz to mam na disku prejmenovane, pac v tech cislech aby se prase vyznalo) a odstavecek

"Although the comparator is a new peripheral on the 16F87XA, the 16F87XA is defined to maintain 100% pinout compatibility with the PIC16F87X. This is achieved by mapping the comparator inputs with the existing ADC channels on PORTA. The comparator is disabled on power-up so that existing PIC16F87X code requires no modification."

zni presvedcive

To jste zkousel na tom mem flashmetru, nebo nejakem jinem kodu?

Dusan Dolezal