Flashmetr vs dostupnost PIC16F873 bylo Re: opticka synchronizaceblesku

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Únor 15 13:08:51 CET 2006

Tak to jsem vubec neresil a uz delsi dobu kdyz chce nekdo procesor do
flashmetru tak to smazim do Acka a no problem. Aspon si to teda myslim...
:-))) Ja na to doma mrknu. Jinak jsem k tomu flashmetru dal i zdrojak, tak
si to muzete klidne prelozit pro Acko sam, ale mam pocit, ze to neni treba.

Dobra intuice, dnes jsem vam chtel soukrome psat. Pan Sedlak chce ten tistak
taky, takze jak budu mit chvilku, tak bych zaskocil k Buckovi pro tistaky a
poslal bych to. Ja se pak kazdopadne ozvu.

Dusan Dolezal