Re: eagle - vias zakryté maskou

Danhard danhard@volny.cz
Středa Únor 15 11:08:36 CET 2006

V DRC se nastavuji i dalsi parametry spoju, ktere vytvari Eagle automaticky.
Nelogicnost ? nekam to prilepit museli, v DRC jsou tak vsechny parametry
tistaku pohromade.

Danhard

> K cemu je to dobre? Zkousel jsem to a funguje to. Podivejte se na masku,
Jo uz jsem to taky zjistil, vsem dekuji. Ja jsem tomu proste neveril, ze by
se
to nastavovalo mezi podminkama testu. Moje chyba. Pridavam to na seznam
nelogicnosti v eaglu (po bok cut&paste a tomu ze ratsnest rusi predchozi
funkci)
K cemu to je? No k tomu aby se kovove casti pouzder nemohly spojit s temi
prokovy. Napr. krystal.
Jakub