RE: Straznice se blizi Was: Re: Další otázka z.......

Středa Únor 15 10:28:34 CET 2006

Jojo, musím konstatovat, že máš pravdu, teď jsme taky byli svědkem toho, jak vozíček, který zákazník vyhrabal po osmi letech z hromady šrotu po připojení na baterii v pohodě naběhl, žádná ztráta parametrů se nekonala. Je to vozík, který má nějakou první eeprom paměť - je řízený počítačem INTERCONTROL což je SPS krám na řízení procesů, tady naroubovaný do vozíku. Ale zvládá to a fakt mně překvapilo to, že po osmi letech teplotních výkyvů pod přístřeškem (de facto venku) se dal do chodu bez jediného problému.

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of MK
Sent: Wednesday, February 15, 2006 10:20 AM
To: HW-news
Subject: OT: Straznice se blizi Was: Re: Další otázka z.......

> mikrofonem a blikacím blikačem. Životnost odhaduji na životnost
> pájeného spoje (zatímco z MCU vám program po pár letech vysublimuje -
> ano, datasheet říká sice 100 let, ale za optimálních podmínek jak při
> programování, tak skladování a provozu - tyto neideální faktory vám
> dokáží životnost zkrátit na jednotky let - to si necucám z palce, to
> jsou nářky muzikantů co si někam nasadili flash či eeprom).

Nikdy me neprestanou bavit tato lidova moudra tradovana
generacemi lidovych vypravecu. Doufam jen, ze jejich kazdorocni
sraz ve Straznici nebude nikdy zrusen. Prave debordelizuji
sklep, sam jsem prekvapen, co jsem tam za poslednich x-let
dokazal naskladat. Mimo jine jsem vytahl krabici ulozenou u
okna na trubkach s rozvodem topeni (opravdu idealni skladovaci
podminky) a z ni cca 10-20 let stare prototypy nekterych mych
vytvoru. Citac s 8751 cital, SBCcko s Z80 a CPM nabehlo z 5 1/4
diskety (minimalne 15let zastrcene v FDD). Muj uprvne prvni
kikropocitac (na univerzalce zadratovane JPR-ko s ruskymi
EPROM) take krasne blikal na TV. Dokonce i ovladaci panylek s
jednou z prvnich 89C2051 se rozsvitil a fungoval.

Bud mam neskutecne stesti a mnou pouzivane soucastky
"nesublimuji", nebo bude mozna problem nekde uplne jinde .)))))
Co takhle rucicky ????

S pozdravem
MK