Zkusenosti s odrusovanim PICu

Danhard danhard@volny.cz
Středa Únor 15 10:24:54 CET 2006

C11 premistit k vyvodum 19,20 procesoru.
C1 posunout k vyvodu 14 procesoru
USB konektor posunout ke kraji desky
VCC, pripadne i zem tahnout okolo, za USB konektorem
buzeni FETu a SSR dat pres odpory, ktere udelaji propojku

*********

Nojo, na to aby jsi udelal dokonalej tistak na jednovrtve desce bez propojek
a pruchodu mezi nohama brouku budes muset bejt trochu chytrejsi :o))

Danhard
*******

Zdravim, tak jsem si precetl par papiru oEMC a jsem "snad" o neco chytrejsi,
muzete mi prosim poradit, ale ted uz snad opravdu vecne s touhle deskou ?
Asi to urcite taky nebude zdaleka ono, ale proto se prave ptam.Je to zase
PIC + USB konektor + 4xSSR + 4MOSFET na vystupu.Snazil jsem se tahnout
napajeni hned vedle sebe, oscilatory ( jeden udrzuje realny cas pro TMR1,
druhy je prosamotny PIC a USB ) jsem uzavrel do guard ringu, k noham PICe
pak 100n kondik.Ten zbytek ( propojky k MOSFETUM a SSRkum )...no za ten me
asi nikdo nepochvali, ale jak to mam jinak udelat ? Jo a jeste netusim kam
bych mel spravne zapojit druhej Vss (pin19)  vim ze na zem, ale kam presne ,
aby to splnovalo svuj ucel ...

http://www.pocketpc.cz/USB.png

diky
Milos