RE: Další otázka z včelařského oboru

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Únor 15 10:07:51 CET 2006

Já myslím, že přeháníš. Podle mého by stačila separace cca 15-20dB. Mezi
výstupy ťapací budíček s nulou uprostřed a je vymalováno. Teď nemám čas to
počítat, ale odhaduji to maximálně tak na 4 operáky v jedné sekci. Takže 2 x
TL074 a 1 x TL072 jako výstupní zesilovač pro každý kanál.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Subject: Re: Další otázka z včelařského oboru

dalsi, ktory uz vidi ktore tlacitko zapoji na ktory pin procesora a aky
operak za 5 Kc pouzije. Ked to uz neviete odhadnut, skusili ste si to
len tak cvicne spocitat? Mate dve frekvencie, 200Hz a 300Hz. Povedzme ze
ich chcete separovat teoreticky o 50dB, z nedokonalosti komponentov po
realizacii budete rad ak nameriate 40dB. Kontrolna otazka znie, filter
kolkeho radu potrebujete?
balu

P.S. len pre vasu orientaciu v problematike prikladam obrazok, 1 a 2 je
filter typu low pass, 3 a 4 filter typu band pass. Tak sa k tomu operaku
za 5 Kc prosim este raz vyjadrite.