Re: eagle - vias zakryté maskou - DRC

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Únor 15 09:57:30 CET 2006

O tom DRC jsem uz psal drive. Pokud ma vyrobce plosnaku DRC nastaven jinak,
tak se mozna budete hodne az Vam prijde hotova deska. Jedna se napriklad o
velikost Vias a motiv na kraji desky, pokud tam mate polygon.
Michal
----- Original Message -----
From: "Jakub Ladman" <ladmanj@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 15, 2006 9:32 AM
Subject: Re: eagle - vias zakryté maskou

Dne st 15. února 2006 09:09 Michal HW napsal(a):
> K cemu je to dobre? Zkousel jsem to a funguje to. Podivejte se na masku,
Jo uz jsem to taky zjistil, vsem dekuji. Ja jsem tomu proste neveril, ze by
se
to nastavovalo mezi podminkama testu. Moje chyba. Pridavam to na seznam
nelogicnosti v eaglu (po bok cut&paste a tomu ze ratsnest rusi predchozi
funkci)
K cemu to je? No k tomu aby se kovove casti pouzder nemohly spojit s temi
prokovy. Napr. krystal.
Jakub