MCU server - nejde pridat diskusny prispevok

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Únor 14 19:54:23 CET 2006

Dobry den,

mam problem pridat prispevok do diskusie v diskusnych forach na
http://www.mcu.cz
Z prace mi to o 17:30 (este) slo, teraz z domu nie. Pisem to preto,
lebo neviem, ci ma MCU server interny problem, alebo je chyba v mojom
domacom browseri. V praci aj doma pouzivam IE. Verziu v praci neviem
presne, ale je minimalne 5.5, doma mam 6.0.

Skusal som pridavat pod svojim loginom aj anonymne - rovnako neuspesne.

Ma niekto podobny problem, pripadne mohol by sa vyjadrit MK?

Toto je chyba, ktoru vypise MCU server po ulozeni prispevku (nahlad
ide):

MCU Error
Error Code: 0022
ERROR: An error ocurred while querying the database.

miro