Archiv konference 11/2003 az 1/2004?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Únor 14 17:07:39 CET 2006

No ved prave som myslel ze BEZ prevodu do mailmanovskeho formatu, prosty
text nejako pozgrupovany, prip. s moznostou vyhladavat.

Si myslim, ze z casu na cas by to niekto uvital hoci aj v takejto
podobe. Ono ani ten mailmanovsky format nie je bohvieco bez vyhladavania
a google si poradi zrejme s akymkolvek formatom.

wek