Re: VGA přepínač

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Úterý Únor 14 15:20:32 CET 2006

Ne, uvnitr je plosak a VGA konektory primo na nem (pokud jde o
elektronicky prepinac, mechanicky je na nic)... Mensi kvalitu obrazu
jsem pozoroval az u rozliseni pres 1024x768. Chce to take pouzit
kvalitni kabely kratsi delky.

Jinak ja doma pouzivam LCD s dvouma vstupama (DVI - trvale pripojeno
PC, VGA - obcas pripojim druhe) a s kvalitou obrazu nemam problem :)
Pravda musim pouzit dve klavesnice a mysi, ale zas tak casto to
nepouzivam a zatim mi to vyhovuje.