avr-gcc a debug informace

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Úterý Únor 14 13:19:05 CET 2006

Obdivuji vasi uzasnou vsevedoucnost!

Posilam na toto tema posledni prispevek, tak si dovolim jeste jednu
poznamku ohledne makefile:

na jedinou Vasi pripominku, ze includovani souboru .c je opicarna, jsem
do makefile doplnil na spravny radek onech nekolik souboru.c, nic vic
jsem menit nemusel. Tolik k me znalosti make (makefile jsem si psal sam).

Ze se snazim dopatrat toho, co je na mem makefile spatne, na tom nevidim
nic spatneho; chci se ucit, chci si rozsirovat znalosti, a to i tehdy,
kdyz ve mne druhy vidi ... hlupaka.

To, ze se v C vetsi projekty pisou a prekladaji oddelene, neznamena, ze
se nemuze zvolit zpusob, ktery jsem pouzil. Jen jsem chtel vedet, proc
to nefunguje tak, jak jsem ocekaval.

Dekuji timto vsem, kteri mi vysvetlili ruzne aspekty ohledne prekladu C
souboru, za zminku, ze AVRstudio ma nejakou podporu pro GCC (moje verze
4.11 to jeste nema)...

Hynek Sladky