OT: flame, was: avr-gcc a debug informace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Únor 14 13:06:02 CET 2006

MK wrote:
> Jano, kecas, kecas a jeste jednou kecas .))))))

Ale samozrejme ze kecam. Nic ine ako pivne reci to nie su: na
skutocnosti nic nemenia.

> To ze nemas rad potazmo neznas Cecko, jeste neznamena ze je zle .)))))

Nemam ho rad, to kazdy vie; a nepoznam ho prave preto ze JE zle. (Dufam,
ze nadsadzka v ramci OT mi bude odpustena.)
Ako uz aj Jakub napisal, pre prilezitostne pouzitie vacsina tych
"pravidiel" zacne byt na obtiaz a v skutocnosti vacsina z nich JE
nasledok minulosti a nie su univerzalne vhodne ci dokonca nevyhnutne.

> Respektive jeste jinak - v dobe kdy jsem si v 1981-3 zacinal hrat na SMEP
> 4-20(50-50) coz neni nic jineho nez kopie PDP-11, byl k dyspozici opravdu
> siroky okruh prog jazyku - krome cobolu, basicu a fortranu77 tu bylo jen a
> pouze to Cecko. Tak a ted hadej - v cem si myslis ze jsem asi tak mohl
> programovat ????

Ale ved ja nehovorim ze to je zla vec to Ccko ovladat; prave naopak. Ja
len hovorim, ze je zla vec ze je dobra vec ho ovladat; takisto ako je
vela zlych veci rozsirenych ako norma, a jednoducho s tym treba zit.

Alebo ignorovat a snazit sa zit trocha mimo toho, pokial sa da.

Hadam kazdy clovek chce mat pocit, ze ovlada nieco ine nez ten druhy, co
ho robi vynimocnym; ale to "nieco ine" moze pokojne znamenat aj to, ze
sice Cckovat vie kdekto al Ty to vies asi na 30 roznych platformach.

A to je odpoved aj na tie Win/Lin flamy a aj ine.

wek