OT: opodstatnenost magnetickych pasikov, Was: Citacka magnetickych stitkov

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Únor 14 12:27:52 CET 2006

Videl jste nekde, ze bych napsal, ze to jejich reseni je spatne? S
vyrobci RFID nemam take nic spolecneho.

Ted me napada, jak ten pasek vypada? Neni to spise carovy kod? Taky muze
vypadat jako cerny pasek.

Martin Hanek