#include (bylo avr-gcc a debug informace)

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Únor 14 11:38:40 CET 2006

Musim se "hrisnika" zastat.
Samotnemu mi trvalo strasne dlouho, nez jsem pochopil jak ze to make funguje a
jak se spravne davaji jednotlivy zdrojaky dohromady do jednoho programu.
Predtim jsem prave bojoval s tim, ze zalezelo na poradi includu a ja jsem
vubec nechapal co delam spatne.
Az jsem to nekde konecne odkoukal a pochopil, resp. konecne jsem narazil na
dobre komentovany Makefile.
Btw: Asi jste (myslim "hrisnika") windowsak a tak kdyz to budete psat v
avrstudiu, tak se vam, tusim, automaticky budou prekladat vsechny zdrojaky
zarazene do projektu a pak uz nemate na starost nic jineho, nez spravne
napsat a naincludovat hlavicky.
Jakub Ladman
PS: Pokud nejste windowsak, tim lepe - budete se muset naucit napsat Makefile
a to se Vam bude hodit po cely zivot :-)
PSII: Z toho jak to pisu, to vypada ze jsem expert, ale ve skutecnosti s tim
mam nekdy taky neuveritelne potize.