avr-gcc a debug informace

MK info@mcu.cz
Úterý Únor 14 11:27:49 CET 2006

> - Proc to je opicarna?

Jiz bylo zodpovezeno

> - Proc je (dle Vas) lepsi rozdelit kod do vice samostatnych .c souboru?

Jiz bylo zodpovezeno

> - Co mam v makefile zmenit?

Viz manual k MAKE, sakra ucte se, je to tam vic nez jen slusne popsane.
Krome toho v AVRstudiu nemusite nic menit, to si make soubor vytvori samo.

> - Kde najdu tech par radek o propojeni AVRstudia s GCC?

Naprosto necekane v Helpu v AVRstudiu
- AVRstudio User Guide
- AVRGCC Plugin Help

> Verim, ze se zaprete, a aspon na to dulezite mi odpovite trochu
> relevantne...

To neni o zapreni, ale o tom, ze Vam nejaky duch svaty vnukl blbost a vy se
ji drzite. Zacnete tim, ze si koupite par knizek o C (treba ty dve notoricky
zname od Herouta) a naucte se neco o tom co ze to to Cecko vlastne je -
zabere Vam to pul den a  sam pochopite co jste to delal za vopicarnu :)))))

Mimochodem - kdo to rikal neco o tom ze ryby neda, ale nauci rybarit
:)))))))

S pozdravem
MK