avr-gcc a debug informace

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Úterý Únor 14 11:10:53 CET 2006

Nepovazuju se za znalce make...

Kdyz uz jste tedy nakousl par veci, muzete byt konkretni?

- Proc to je opicarna?
- Proc je (dle Vas) lepsi rozdelit kod do vice samostatnych .c souboru?
- Co mam v makefile zmenit?
- Kde najdu tech par radek o propojeni AVRstudia s GCC?

Verim, ze se zaprete, a aspon na to dulezite mi odpovite trochu
relevantne...

Uprimne diky.

Hynek Sladky