Aurel...

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Únor 14 07:08:24 CET 2006

Ano s necim takovym jsem se trapil take. Ale nevim jak jsem to vyresil -
kouknu se Vam doma. Mam za to, ze to nakonec vyresil samostatny
stabilizator na prijimac.
Navrh DPS mate v katalogovych listech Aurelu.

S temahle Tx/Rx mi chodilo vysilani bez jakehokoliv zabezpeceni na
vzdalenost 300m bez prime viditelnosti (les a vyskove prevyseni) s tim,
Tx lezel na prednim sedacce auta.

Antena 1/4l  rovnou z DPS, ktera fungovala jako zemnici plocha. To same
na strane Rx.

RadekCX