OT: zahada okolo IP adresy Radio 1

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Únor 13 22:33:15 CET 2006

> To se nedela DNS zaznamem, ale specializovanym
> primarnim/sekundarnim DNS
> serverem dotycne zony, co rozpoznava odkud jste.
>
> Predstavte si, ze se zeptate nejblizsiho DNS. Ten zaznam
> nema, zepta se NS
> na .COM kde ma NS google.com. No a NS.google.com vam to pak rovnou
> naserviruje podle vasi oblasti.

Jinymi slovy DNS googla neni obycejny bind, ale chytra masina, ktera
prozkouma zdrojovou adresu DNS pozadavku a z nejake tabulky vyhleda
odpovidajici RR DNS zaznamy pro moji oblast. DNS cache po ceste se pak
postaraji o funkcnost RR. Jo to by slo, to zni logicky.

Diky za nakopnuti, zase jsem o kousek chytrejsi :-)

Jakub Serych