Rotoped

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Únor 13 21:47:10 CET 2006

Myslim, že neni až takovej problém si rotoped vyzkoušet a) v nějaký
posilovně nebo b) přímo v obchodě - jak se na něm šlape, jakej dělá kravál
atd.

Jiná věc je, jestli ho manželka bude fakt roztáčet aspoň každej tejden. Vím,
o čem mluvím. Jinak se z něj stane "němý sluha" neboli už zmíněný věšák na
kabáty.

P.K.