Spinac

ma311@azet.sk ma311@azet.sk
Pondělí Únor 13 20:52:30 CET 2006

Dobrý den,

Dakujem za rady a trpezlivost, lebo som amater s velkym A :) Mam este
jednu "blbu" otazku. Nefunguje nahodou zenerka opacne? V priepustnom
smere ako usmernovacia dioda a v zavernom smere sa uzavrie pri
prekroceni zeneroveho napatia? Tak ako si to napisal ty si to
nedokazem predstavit, pretoze tam mam 12V a obcas 13V. A prave pri
tych 13tich potrebujem zapojit do toho dalsi obvod.   Skusal som to urobit
nejako so zenerkou a tranzistorom, ale fungovalo to iba chvilu, tak
som si povedal, ze sa radsej obratim na fachmanov. Este raz vdaka za
trpezlivost.

--
S pozdravem,
 ma311@azet.sk