OT: Re: Rotoped

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Únor 13 20:29:51 CET 2006

Tak jestli jsem spravne pochopil hodiny fyziky na gymplu, tak hmota je
formou energie a tudiz se z teoretickeho hlediska jedna pouze o
premenu energie na energii (asi jako elektrina na teplo). Problem je
spise v prakticke realizaci teto premeny tak, jak to aktualne chceme.
Kde je soucastna veda prilis nevim, ale rozhodne to envypada, ze by
jsme za 400 let meli replikatory....