Aurel

jookie@szm.sk jookie@szm.sk
Pondělí Únor 13 18:29:44 CET 2006

No, mne tych 2,5 - 4kb/s vpohode staci, potrebujem preniest binarny stav 5 zariadeni kazdych 5 sekund, tzn. nanajvys potrebujem max. 1kb/s kazdych 5 sekund...

Tych 600 metrov by bol velmo krasny dosah pre mna ;-) Ja sa fakt uspokojim so 150 m, ale tych potrebujem dost spolahlivo.

Ta 60 cm antena sa mi nejako nezda - Aurel odporuca 50 ohmovu linku, teda potom aj 50 ohmovu antenu, co by mala byt lambda/4, co vychadza tych cca 16.5cm. Neviem aku impedanciu ma drotova antena o dlzke presne lambda, kazdopadne po tomto odporucani to rozhodne vyskusam.

Inac vlnova dlzka, ktora mne vysla pri 433 MHz, je nejakych 69.2cm (lambda/4 by potom bola 17.3 cm).

Jookie

http://webhosting.szm.com - AKCIA, domeny a webhosting za najnizsie ceny
Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.mojadomena.sk a vlastne maily
cokolvek@mojadomena.sk v cenach uz od 50Sk/mesiac.