OT: zahada okolo IP adresy Radio 1

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Únor 13 12:19:41 CET 2006

Proste na jedne masine bezi nekolik virtualnich web serveru. To je zcela
bezne reseni. Jeden ze serveru je nastaven jako defaultni, to je ten, ktery
se ukaze pri zadani IP adresy. Ostatni servery se zobrazi jen, pokud je v
http hlavicce explicitne uveden nazev onoho serveru.

Jakub Serych

-----Original Message-----
From: Pavel Kadečka [mailto:pavel.kadecka@gmail.com]
Sent: Monday, February 13, 2006 10:52 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: zahada okolo IP adresy Radio 1

Takze je to takhle:

tracert na 212.24.158.206 skonci na server.iniciativa.cz
tracert na www.eset.cz skonci na www2.eset.com
tracert na jean-claude-carriere.com skonci na server.iniciativa.cz a cely
vypis je uplne stejny jako tracert na 212.24.158.206

Pokud zadam do web browseru jean-claude-carriere.com (nasel jsem ho pres
google), zobrazi se mi uplne stejny web, jako kdyz zadam 212.24.158.206
<http://212.24.158.206> . Pokud zadam www.eset.cz, zobrazi se neco jinyho. A
pokud zadam www.iniciativa.cz, zobrazi se stranky te iniciativy, stejne jako
doma.

Mate pro tohle vysvetleni?