Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Únor 13 12:16:57 CET 2006

Aha, ja myslel ze je to uplne jasne, ten vzdaleny blesk proste porad pali na
plny vykon (resp. pokud to umi tak ho muzete samozrejme manualne snizit, ale
to je vse)!!! Timhle zapojenickem se naprosto neda ukoncovat zablesk ala
TTL, to by se to muselo bud udelat v IR + rozlousknout protokol  ve wireless
rezimu (coz asi nebude zadna sranda viz Sigma a jeji problem s reverse
engineeringem a naslednou nekompatibilitou blesku a skel), a stejne byste
pak potreboval dalsi systemovy blesk na tele pro rizeni, nebo v pripade
Minolty dekodovat jejich rizeni zableskem (to uz by bylo jednodussi, samotny
protokol je z principialnich duvodu relativne jednoduchy).

Ale tohle se pouziva vicemene vyhradne u studiovych blesku, kde se zadne TTL
nepouziva, vykony svetel se nastavuji manualne (podle pozadovaneho nasviceni
objektu) a expozice se meri flashmetrem. Synchronizator ten zablesk skutecne
jenom odpali.

Dusan Dolezal