cos fi (bolo Regulace topeni PWM)

Miroslav Soltisik miroslav.soltisik@t-mobile.sk
Pondělí Únor 13 10:11:00 CET 2006

Novejsi elektromery by se snad takhle chovat nemely, jednak mivaji zarazku
proti zpetnemu chodu a jednak by fakt mely merit jen cinny prikon. Tohle
bude spis chyba serizeni elmeru.

Niekde (a niekedy) som v podmienkach elektrarni cital, ze elektromery su
nastavene na cos fi 0,95 (na starsich to bolo aj uvedene).
Vsetko nad 0,95 je vylepsovanie sustavy.

Tie otacky naopak su veeeelmi pomale. Zalezi od susedov, ak pouzivaju
poriadnu indukcnu zataz, vidiet to velmi pekne.

Ak vas spotrebic v dome, byte ma nizke cos fi, elektromer vam to napocita.
Pretoze jalove prudy musie realne tiect cez vase kable (straty) a vas
elektomer to musi zapocitat.