Problemy s mailom

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Únor 13 08:22:32 CET 2006

Ja ted jedu v IE 7 beta a na mozillu kterou jsem doted hlavne pouzival
pomalu zapominam :) . Je sviznejsi konecne nativne podporuje Taby, libi se
mi fonty co pouziva standardne , obrazovka neni preplacana kravinama,
konecne ma taky zvetsovani stranky v % . No a jelikoz chodim pravidelne na
vic jak 2 weby , ktere se mi zobrazuji v mozille blbe tak dalsi velke + ,
zkratka zatim se mi libi, uvidime jestli me pri normalnim pouzivani nadseni
prejde a vratim se k mozille nebo ne. Doporucuji vyzkouset. Jedine co me
stve tak mi pripada trosku pomalejsi v preklikavani jednotlivych tabu , ale
je to beta tak trebas na tom jeste zapracuji. Mimochodem otevira se mi asi
10 stejnych webu jak v mozille tak v IE a zajimave je , ze v tom IE je to
vse rychleji nactene a to o dost.

Na mozille me stve, ze ne vsechny stranky jedou i kdyz ne vlastni vinou, ale
to me jako uzivatele vubec nezajima a sem tam se chova podivne a i na
relativne rychlem stroji A64 3600+ 2gb ram nejede tak svizne jak IE.

PS.Neberte to jako recenzi ani zacatek flame, ale subjektivni dojmy z cca
tydeniho pouzivani .

s pozdravem

Snehulak

Osobne bych navrat k OE a IE6 uz velmi nerad, veci ktere me u nich