Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Únor 12 14:40:58 CET 2006

Vinuti JE orientovane opacne. Tedy z toho co jsem vycetl by tam tlumivka
byt nemela.

Ten proud byl skutecne asi vysoky a ten horsi tranzistor to uklidnil.
Ted jsem jeste na vstup dal odpor 0.33R a uz je to v pohode pri
minimalnim zpomaleni nabijeni.

Ted uz by mne jen zajimalo co je to cvakani - ktere se objevi v okamziku
kdy napeti dosahne to nastavene - cvaka to tak frekvenci 1-0.5Hz - na
osciloskopu nic zvlastniho nevidim. Do te doby je nez se to nabije je
trafo tiche. Prijde mi ze je to tim, ze prestane byt vystup zatizen.

Sekundarni vinuti jsem zalil, primar vinuty dvojite (nemel jsem silnej
drat) je zatim volnej ale  hodne utazenej. Zaleju ho az to bude vsechno
odladeny.

RadekCX