External clock pro AVR

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Únor 12 14:36:53 CET 2006

At 14:19 12.2.2006 +0100, Pavel Hudecek wrote:
>Pro správnou funkci seriáku postaèuje pøesnost +/- nìkolik %, tak¾e pokud
>nemáte extrémní výkyvy teploty a napájecího napìtí, je interní osc. v AVR
>plnì postaèující.

Ja vim, ja jsem si s tim hral na ATtiny13. Interni oscilator se da doladit
pomoci OSCCAL tak, ze seriak jede a nerozhodil jsem ho ani pomerne velkym
rozsahem teplot ani napajeciho napeti natolik, ze by prenasel data
nespolehlive. Az vysoka teplota z horkovzdusky ho rozladila mimo toleranci
seriaku. Problem je v tom, ze se musi kalibrovat kazdy kus MCU, coz je pro
seriovou vyrobu dost nepohodlne :-( Z vyroby je oscilator sice
"predkalibrovan" ale ne dostatecne.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz