Problemy s mailom

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Únor 12 11:39:51 CET 2006

> Jak snasite tu strasnou pomalost Thunderbirdu!!! Pouzivam ho ted trvale
> jak doma tak v praci. Doma jsem s tim zacal a myslel jsem ze je to tim
> ze ma malo pameti (mam doma jen 256MB RAM), ale v praci mam 1GB a je to
> uplne to same. A nemyslim tim zavadeni do pameti, ale vlastni praci.

Dle meho nazoru jsou jak TB tak i FF bohuzel rekordmani co se tyce
dlouhe doby nebehu. Rychlosti cinnosti jsou nejen dle me prumerne. Kdyz
jsem mel jen 256MB RAM vadilo mi caste swapovani (samozrejme ted to
myslim obecne), pote co jsem rozsiril jak pracovni tak domaci PC na
512MB, uz swapovani temer neznam a nevadi mi ani CPU jen Athlon 950MHz
jak obecne tak pro praci s TB a FF.

Pokud jsem ruzne na webu postrehl, urcite problemy TB zpusobuje nejak
vznikla chyba v nekterych "indexovych" souborech. Proc a jak tyto chyby
vznikaji jsem ale nikde nenasel (mozna kdybych vice hledal). Jejich
resenim je odmazani techto souboru z profilu. Na to pry existuje i
nejake rozsireni a nekdy pry staci spustit TB jen v Safe modu. Zatim me
toto nikdy nepotkalo tak jen pisu co jsem se docetl.

> Ulozit 5MB prilohu je jit si na kafe - uklada mi 60kB/s!!! To same

Nikdy jsem to nestopoval ale chvilku (tak 1-2sec) trva nez se zobrazi
okno o stavu stahovani ale to prakticky ihned zmizi jako hotovo bez
rozdilu velikosti souboru.

> preklikavani mezi slozkama.

Toto by mel mit nasvedomi prave spatny indexovy soubor, jeho smazanim
bude TB nucen vytvorit novy a uz korektni, toto tvoreni vznika pri
otevirani slozek takze jeji prvni otevreni by melo byt delsi. Teoreticky
by melo jit o soubor XUL.mfl

> Skoro mam fakt kvuli tomu se vratit k utlouku a IE. Zadnej jinej duvod
> neni, ale tohle mne fakt vytaci.

Osobne bych navrat k OE a IE6 uz velmi nerad, veci ktere me u nich
vytaci je dost (zejmena hromada chyb u IE ktere ale uzivatel asi tolik
nepostrehne) a nebo nektere funkce ktere v nich proste nejsou. Radeji
bych zkusil Operu (tu jsem zkousel a celkem spokojenost ale zvykat si na
novy program kdyz ten stary zatim vyhovuje...) a jineho klienta. Mozna
az IE7...

Secteno a podrtzeno: tyto programy dnes musi byt tak slozite, ze
vyvarovat se chyb je velmi narocne. Rekl bych, ze na to, ze se jedna o
programy zdarma a open source je v nich chyb velmi malo. Pokud to beru
takto, jsou pro me TB i FF vyhovujici a zatim nemam duvod ke zmene.
Podobne se divam i na OpenOffice i kdyz tam neni primarni duvod ke zmene
z M$O technicky ale to, ze se mi nechce platit za dalsi verze programu,
ktery potrebuji jen obcas a OpenOffice mi proto vyhovuji i kdyz maji sve
chyby.

Pavel