Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Únor 12 10:36:01 CET 2006

Co mam vyzkousene - pokud pouziji dva blesky v "zavesu" predblesk
provadi oba dva. Ani to  jinak nejde, pte "predblesk" pouze z hlavniho
blesku by osvitil scenu "jinak" nez kombinace obou.  Ten  zavesny blesk
si pak nastavuje vykon pravdepodobne sam ( ma na sobe tez cidla) nebo
jak jste napsal, popovida si s masterem. Tohle nevim presne, jiste je,
ze slave blesk- zaveseny si reguluje i vykon druheho ( hlavniho)
zablesku, pte jsem schopen udelat serii i 4 zablesku po sobe - a pak
tedy nemuze pleskat naplno. Nekdy ovsem udelam jen jeden snimek a cekam
na nabiti .  Takze i slave si musi regulovat vykon - soudim, ze to dela
sam na zaklade vlastniho  predblesku, ale predtim po lince ( jsou
svazane infra) dostane (pri namacknuti)  nastaveni aktualniho casu a
clony z  pridavneho blesku na fotaku . Tohle ale nevim jiste, mozna to
bude predmetem dalsiho zkoumani. Z manualu ( EX-580) to nelze vycist.