Produkty Czilla Re: Problemy s mailom

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Únor 12 08:51:20 CET 2006

Stanislav Šmejkal napsal(a):

> Mam 512 MB na notebooku, rocne protocim nekolik desitek tisic mailu, vse od
> 1998 mam ve slozkach (3,5 GB) a nemam vetsi problem.

Ted jsem se dival a cela lokalni slozka ma tesne po 1GB. S mnozstvim
jsem na tom podobne.

> Ted jsem si zkusebne ulozil prilohy 22 souboru - 4 MB z jednoho stareho
> mailu a trvalo to 6 sekund. Nebude nekde problem v systemu? Antivir, komprese?

Antivir je NOD32 a myslim, ze patri k jednem z nejlepsich. Kompresi
nepouzivam.

> Jeste me napada par veci, ktere si hlidam:
> - nechutne velke slozky, moje nejvetsi slozka ma 179 MB,
> - nepouzivam slozku Dorucena posta, muj posledni (47.) filtr pro trideni
> ulozi maily do obycejne slozky, takze omezim soucasne pouzivani pracovni
> slozky pri stahovani a cteni,

Slozky pro mail.ucty mam separatne a vetsina posty pres ne jen prejde a
filtry je hned rozhazou do podadresaru v Lokalnich slozce.

> - presunul jsem slozku s maily na jinou nez systemovou partition, cimz
> odpadla cesta C:\D&S\user\....

Mailove slozky jsou tam, ale tam diky filtrum nic nezustava. Navic
systemova partisna je suverene nejrychlejsi pri jakemkoliv mereni.

> Myslim ze by pomohlo to jednou za cas (denne?) vypnout. Myslim Firefox a
> Thunderbird.

No mam podezreni na nejake nechutnosti s uvolnovanim pameti a myslim, ze
se i podledni oprava Firefoxu neceho takoveho tykala, ale neregistruji
nejakou vyraznejsi zmenu. :-(

Ona ta pomalost je i v takovych debilnich vecech jako, ze kdyz presunu
kurzor z jednoho pole do druheho tak si na to trochu pockam nez se tam
objevi.

RadekCX