Aurel...

jookie@szm.sk jookie@szm.sk
Neděle Únor 12 03:53:43 CET 2006

    Ahoj hosi,

potrebujem pomocou modulov Aurel TX-SAW433 a RX BC-NBK robit prenos asi na 100 az 150 metrov. Teda ak chcem dosiahnut co najlepsie vysledky, tak musim:

- vysielac (TX-SAW) zhavit na maximalne povolene napajanie - 12V (podla http://www.selectronic.fr/includes_selectronic/pdf/AUREL/TX-SAWSZ_UM.PDF)

- pouzit manchestrovske kodovanie kvoli DC zlozke miesto pripojenia priamo na UART Atmelu

- pouzit nejaky check-sum, pripadne CRC

- antenu mat presne 165 mm dlhu ako odporucaju, zrejme whip antena

- je treba dodrzat vsetky predpisane parametre (zem, rozmiestnenie, etc.) podla datasheetu

OK, takze je tych 100-150 metrov otvoreneho priestranstva realnych pri tychto podmienkach? Mal som doteraz zle skusenosti (ledva 30 metrov dosahu), ale to som to testoval pri uplne opacnych podmienkach (5V napajanie, priamo na UART Atmelu bez ziadneho kodovania, bez check-sumu [len parita]).

S pozdravom
   Jookie

http://webhosting.szm.com - AKCIA, domeny a webhosting za najnizsie ceny
Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.mojadomena.sk a vlastne maily