Problemy s mailom

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Únor 12 02:01:56 CET 2006

RVsoft napsal(a):
> Nepisu to sem jako zacatek flame, ale spis jako technickou zalezitost.
>
> Jak snasite tu strasnou pomalost Thunderbirdu!!! Pouzivam ho ted trvale
> jak doma tak v praci. Doma jsem s tim zacal a myslel jsem ze je to tim
> ze ma malo pameti (mam doma jen 256MB RAM), ale v praci mam 1GB a je to
> uplne to same. A nemyslim tim zavadeni do pameti, ale vlastni praci.
>
> Ulozit 5MB prilohu je jit si na kafe - uklada mi 60kB/s!!! To same
> preklikavani mezi slozkama.

Neznam, nedeje se mi. Pouzivam jak na WXP (PIVHT 2,6GHz a 512 MB RAM),
tak na Linuxu Mandriva 2006 (Duron 1 GHz a 512 MB RAM). Slozky mam dost
plne a mam jich celou radu vcetne funkcnich filtru. Zkuste se zeptat
nebo pohledat na http://forum.czilla.cz - treba je za tim nejaky skryty
problem...

> Stejne tak Firebird - v praci nevypinam pocitac a tak mam vicemene na
> liste stale pustenej browser - kdyz jej chci zobrazit tak to trva tak
> nechutne dlouho, ze bych brecel - disk pritom hrka az beda.

Myslite asi Firefox... Opet neznam a nedeje se mi (stejne stroje). Jo,
programy o neco pomaleji startuji nez ty od MS nebo systemove z KDE, ale
to je imho dano nezavislosti na systemu (at uz Win nebo Lin) a
nevyuzivanim uz natazenych systemovych knihoven. Nejde ale o radove
rozdily => je to zanedbatelne a vyvazeno mnozstvim jinych vyhod.

> Skoro mam fakt kvuli tomu se vratit k utlouku a IE. Zadnej jinej duvod
> neni, ale tohle mne fakt vytaci.

Tak to by me fakt nenapadlo (a nejen proto, ze mi chybi ten Vas duvod)...

--
Jirka