DVB-T domovni rozvod

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Únor 12 00:38:45 CET 2006

Souhlasím, že je to hodně drahá sranda, zasíťování jsem bral co nejlevněji a
třeba jenom někde používat lišty. 100Mbit switch pro 8 PC stojí 500Kč, kabel
stojí cca 8Kč metr, víc jak 200m nebude ani v domácnosti třeba. Každopádně
cena zasíťování by taky mohla být podstatně vyšší.
Na druhou stranu, kdyby měl člověk kupovat nové TV s DVB-T, tak jednotlivé
TV vyjdou zhruba na cenu toho PC. U PC není problém časem vyměnit hardware.
DVD rekordéry taky nebudou levná záležitost a analogový video se dá pořád
postavit mezi PC a TV. Každopádně pro starší lidi by to byl těžký souboj s
moderní technikou a udržovat to v chodu by taky nebyla sranda (zvlášť pokud
by ty PC byly i na internetu).
Co se týče kvality DVD-RAM, nebudu se přít, sám nevím, ale předpokládám, že
kolegům odešly média, která se používala na přenost dat, což je naprosto
jiná situace něž vypálit a maximálně čas od času přehrát. Oblíbené pořady
můžou zůstat rovnou v PC a při ceně současných disků by mohla taková
knihovna vyjít poměrně levně. Jedno DVD-RAM stojí zhruba 65Kč, kvalitní VHS
kazeta jenom o trochu míň, kvalita obrazu pak bude nesrovnatelná.
Ale souhlasím, že tohle je spíš řešení, pro jednu TV a pro člověka, co tomu
rozumí. TV pak bude pouze zobrazovat a PC bude sloužit jako mediální
centrum, co přehraje/zobrazí vše.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death