pre zaujimavost, nase nove riadiace centrum

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Únor 12 00:20:12 CET 2006

Lol, nejsou ty fotky o něčem trochu jiném než o clonách a časech ?

Jistě, kdyby to fotil Saudek, tak na ten prostřední stůl rozloží nějakou
pěknou modelku a asi by to trochu jinak nasvítil :-)))

Mně by spíš zajímalo, kdo sedí u toho prostředního stolu a co dělá.

A taky by mně (zcela vážně) zajímalo, proč ti lidé sedí zády ke středu
místnosti a nikoli v řadách, koukajíce na obrovský panel v čele
místnosti ( NORAD, NASA atd.). To musí mít nějaký důvod.

Krom toho, se mně při koukání na ty fotky neodbytně vtírá do hlavy něco
na způsob "Vidíš blbe, kdyby ses byl lépe učil, mohl jsi tam taky
sedět..." :-)))

Zdraví PavelK