Problemy s mailom

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Únor 11 23:52:26 CET 2006

Nepisu to sem jako zacatek flame, ale spis jako technickou zalezitost.

Jak snasite tu strasnou pomalost Thunderbirdu!!! Pouzivam ho ted trvale
jak doma tak v praci. Doma jsem s tim zacal a myslel jsem ze je to tim
ze ma malo pameti (mam doma jen 256MB RAM), ale v praci mam 1GB a je to
uplne to same. A nemyslim tim zavadeni do pameti, ale vlastni praci.

Ulozit 5MB prilohu je jit si na kafe - uklada mi 60kB/s!!! To same
preklikavani mezi slozkama.

Stejne tak Firebird - v praci nevypinam pocitac a tak mam vicemene na
liste stale pustenej browser - kdyz jej chci zobrazit tak to trva tak
nechutne dlouho, ze bych brecel - disk pritom hrka az beda.

Skoro mam fakt kvuli tomu se vratit k utlouku a IE. Zadnej jinej duvod
neni, ale tohle mne fakt vytaci.

RadekCX