Kritika, drive bylo: pre zaujimavost, nase nove riadiace centrum

Radim Götz palm_konf@geso.cz
Sobota Únor 11 23:50:00 CET 2006

Ja jsem jen hodnotil "pouze a pouze"  kvalitu fotografie .
Připadlo mi divné že foceno uplnou novinku ktera se v CR
velmi spatne shani - Nikon D200 a vysledek je tak špatný.

R.G.> To se jako nemohu vyjadřit ke kvalitě fotografií na oficiálních
R.G.> stránkach mezinárodni neziskové organizace.

P.Z.>Jiste, ze muzes. Ale koho tady zajimaji nejake kritiky na kvalitu
P.Z.>fotek, at uz jsou odkudkoliv?

Ty tady jako určuješ co koho zajímá a co se tady může psát ????
Minimálně jeden člověk zde fotí a také ho zaujal ten šum,
mimochodem digifoto je HW.

R.G.> Pan "expert" nezaregistroval ze to nam nenafotil naš kolega z
R.G.> konfery ale dle copyightu dole zodpovedny expert na foceni.

P.Z.>Pan expert mozna neni az takovej dement, jak si mozna myslis, ackoliv
P.Z.>mu to tady kazdou chvili predhazujes.

Ja nic nepředhazuji , ale máš pravdu že psát si za jméno Počítačový expert,
na to by ti možná psychitr našel i nějakou diagnózu.

Na autora příspěvku jsem neútočil nevím kde jsi to v emailu našel.
Věta "doufám že nebádáte jako fotíte" , se snad nedá považovat
za žádný útok, pokud to tak někdo pochopil tak se omlouvám.
Žadný flame win/lin jsem nechtěl vyvolat , vůbec jsem o linuxu nepsal.
Nakonec ani nechápu tvoje reakce ,autor snad můj příspěvek
pochopil o nic nešlo , nevím o co jde tobě.

Radim Götz