Rozsirenie DDS generatora (bolo: Re: DDS - nakup u Amteku)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Sobota Únor 11 23:36:53 CET 2006

No, já nejspíš spáchám tu násobičku/děličku externího referenčního
kmitočtu (aby bylo možné použít obvyklých 10MHz jako externí referenci).

Stejně to budu dělat sám pro sebe, takže se jen pokusím o to, aby to
nebyla až tak strašná prasárna a dalo se to alespoň na Webu publikovat.

Nebude to žádný zázrak, použiju nějakou násobičku od ICS a 74AC74 jako
děličku, ale pro většinu normálních aplikací by to snad mělo stačit a
ten DDS generátor by měl tím pádem možnost pověsit se na referenční
hodiny, které lezou třeba z Agilent 53132A čítače (vybaveného lepší
časovou základnou) nebo na něco přesnějšího, např. rubidiový frekvenční
normál usměrňovaný pomocí GPS.

Zdraví PavelK