External clock pro AVR

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Únor 11 22:20:01 CET 2006

At 21:57 11.2.2006 +0100, Petr Tomasek wrote:

>a co jeste jeden externi krystal k avr-ku?
>imho to moc vic mista, nez tranzistory, nezabere.

To se mi prave moc nechce, prijde mi to takovy divny, davat tam 2 krystaly.
Zkusil jsem to opacne, dat krystal k ATtiny a odebrat z nej pres kondik
signal pro LMX a to se zda, ze by mohlo chodit. Jenom nevim jak to bude se
stabilitou, v datasheetu k LMX z toho delaji hroznou vedu :-(

>a mimochodem, to to posilate jakou rychlosti po tom seriaku?

9600Bd, tim prave krmim tem LMX ;-)

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz