OT: Kritika, drive bylo: pre zaujimavost, nase nove riadiace centrum

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Únor 11 22:18:32 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 11.2.2006:

> Taky jsem zjistil, ze pokud se vyjadrim nekdy trochu kriticky " mimo
> misu" , vetsinou dostanu vzapeti studenou sprchu.

No ja ted netusim, co jsi kdy kritizoval Ty, a nebudu prohledavat
starsi prispevky, kdy jsi dostal sprchu. Ale presto kratce zareaguji.
Ono totiz nejde o to, ze neco kritizujes, ale take o vsechny okolnosti
te kritiky. Ja jsem presvedceny, ze kdyby Radim napsal, ze kvalita
fotky je slaba, a napsal to tak nejak normalne, tak by si pripadne
poplakalo vice lidi, prestoze podle meho nazoru to muze byt kazdemu
jedno, kdyz slo o obsah a ne o kvalitu. Ovsem kdyz si prectes jeho
mail cely, tak zjistis, ze vyznel jak kriticky pro Cern (a i pro
Balua, prestoze vzapeti se to snazil zamaskovat) - veta: "Doufam, ze
tam badate lepe nez fotite." - no a vzapeti se jeste pokusil zacit
dalsi z tisicu flame na tema Windows - Linux. Na to uz tu je jiste
spousta lidi alergickych. Takze co od toho cekal?

A pak se jeste podivej, co jsem na to odpovedel ja: "No a neni to
jedno? Neni proste super, ze si vubec da tu praci a nejakou fotku nam
ukaze?"

A jaka byla Radimova reakce? Samozrejme, kdyz clovek nema argumenty a
neumi diskutovat, prichazi na radu agresivni chovani, neadekvatni
odpoved, zbytecne osobni urazky a detinske utoky. Rozhodne nikoliv
poprve. Snazi se mozna nekoho urazit, sam nevim, co od toho ocekava. A
vzapeti se sam urazi a vysvetluje si sam pro sebe, ze kdyz tu nepadla
na urodnou pudu jeho kritika, nema cenu vlastne vubec cokoliv posilat,
a vsechno tu je vlastne monolog uplne jinych lidi a on nema absolutne
zadny prostor ani pochopeni.

PS: Omlouvam se administratorovi.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory