Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Únor 11 22:15:32 CET 2006

Lidi co to mate za fotaky, kdyz tam nejde nastavit jeden zablesk? Moje
Minolta A200 to umi :-) Nastavim v rucnim rezimu vykon blesku (100%, 1/2,
1/4, 1/8 a snad i 1/16) a nezavisle na tom si rucne nastavim clonu. Myslet
na to ze fotak neco zmeri a musim to o 1 (2) clonova cisla korigovat, no
hruza. Ted jeste co se stane pri zmene vzdalenosti? Zmeni se clona, nebo
vykon blesku?  Na tom zavisi jestli musite nebo nemusite pri kazde zmene
vzdalenosti menit korekci expozice.
Andel

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 11, 2006 9:56 PM
Subject: Re: Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

>Co se tyka synchronizatoru tak v nedavnem mnou zalozenem vlaknu
>"Digitalnim fotoblesk" sem p.Dolezal daval digitalni synchronizator s
>PICem 16F675 (pocitam asi 5 soucastek dokola), ktery se umi naucit i
>predblesky od E-TTL a ma nastavitelnou citlivost - chodi uplne dokonale.
>
>RadekCX

To jsem moc rad, taky se na to chystam, i kdyz jsem nad tim premyslel -
pri  E-TTL je pak treba  na blesku kompenzovat exp. hodnotu ,
pte si blesk  sice zmeri expozicni hodnotu ale hlavni zablesk, ktery
vysle je " dablovany" tim zavesenym  bleskem, takze urcite bude
preexponovano....

Zkousel jste to v praxi? Jak se to chova?

Reseni vidim pouze ve dvou stejnych  bateriich  kondenzatoru, pricemz
pri mericim zablesku se odpali do vybojky ta prvi " baterie" a pri
hlavnim zablesku ta druha...

Pri svazani systemovych blesku to ale funguje jinak, zaveseny blesk take
pouze predbleskava....(  s reduk. vykonem)