OT: DVB-T domovni rozvod

Stanislav Šmejkal ssmejkal@gmail.com
Sobota Únor 11 22:06:05 CET 2006

Bitovod napsal(a):

> To asi neni. Ale je problem udelat to tak, aby se to nikde a nikdy laikovi
> nevymklo z ruky a zustalo to bez nutne servisni / systemove podpory. Reseni,

Tak jsem si koupil autoradio s MP3 prehravacem. Melo zajimavou funkci -
reset na sponku. Nastesti mi ho uz ukradli, restartoval jsem ho moc casto.

Pak jsem si jednou koupil ADSL modem ASUS. Jednoho dne se rozsvitila
cervena kontrolka ALM a uz lezi u dodavatele na reklamaci.

Matka si koupila starsi Auto. Jednoho dne se rozsvitila kontrolka EPC ->
jed do servisu.

Doba bezudrzbovych reseni skoncila.

> fsck... Ja fakt rodice vidim moc rad, ale jezdit 130km tam a dalsich 130
> zpatky jen proto, ze blbe vypli "video" se mi nejevi uplne normalni. Ano, je

Naopak, tohle se zlepsi - vzdalena sprava?

Standa