Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Únor 11 21:56:45 CET 2006

>Co se tyka synchronizatoru tak v nedavnem mnou zalozenem vlaknu
>"Digitalnim fotoblesk" sem p.Dolezal daval digitalni synchronizator s
>PICem 16F675 (pocitam asi 5 soucastek dokola), ktery se umi naucit i
>predblesky od E-TTL a ma nastavitelnou citlivost - chodi uplne dokonale.
>
>RadekCX

To jsem moc rad, taky se na to chystam, i kdyz jsem nad tim premyslel -
pri  E-TTL je pak treba  na blesku kompenzovat exp. hodnotu ,
pte si blesk  sice zmeri expozicni hodnotu ale hlavni zablesk, ktery
vysle je " dablovany" tim zavesenym  bleskem, takze urcite bude
preexponovano....

Zkousel jste to v praxi? Jak se to chova?

Reseni vidim pouze ve dvou stejnych  bateriich  kondenzatoru, pricemz
pri mericim zablesku se odpali do vybojky ta prvi " baterie" a pri
hlavnim zablesku ta druha...

Pri svazani systemovych blesku to ale funguje jinak, zaveseny blesk take
pouze predbleskava....(  s reduk. vykonem)