pre zaujimavost, nase nove riadiace centrum

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Únor 11 21:48:38 CET 2006

Taky jsem zjistil, ze pokud se vyjadrim nekdy trochu kriticky " mimo
misu"  , vetsinou dostanu vzapeti  studenou sprchu.
O tom je ale diskutovani. Vetsinou se tema  zvrtne, ale to je myslim
dobre, pte pak by to nemelo tu stavu.
Ja jsem taky postizeny fotograf ( je to jeden z mych konicku ) a pokud
nekde na webu vidim zmrsenou fotku, prvni co udelam je, ze juknu do
exifu ( pokud ho tam autor nechal ) a udelam si  obrázek nejen o obrázku
ale i o fotografovi. A o jeho zameru a moznostech a technice.
Ta prvni fotka co byla na odkazu me take prastila do oci, nicmene jsem
se zdrzel komentare az do prvniho prispevku tady o kvalite te fotografie.
Ano , slo o informacni charakter, ale to snad neznamena, ze se nemohu
vyjadrit kriticky na technickou kvalitu.
Mimochodem  kritika je pravdepodobne cizi slovo, proto ji  mnoho lidi
nema rado. Nelze se pak divit, ze nekteri ani nevi jak se to slovo
spravne pise. ( i/y)
I kdyz ja mam take silny problem se  s/z ......dodnes jsem se to poradne
nenaucil . Tomu se rika sebekritika. To slovo snad dnes nezna nikdo.