External clock pro AVR

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Únor 11 21:41:33 CET 2006

Zdar lidi,
mam takovy problemek a urcite se tu najde nekdo, kdo zna elegantni reseni
;-) K Bluetooth modulu LMX9820 jsem pridratoval ATtiny2313. Vzhledem k tomu,
ze u LMX je 12MHz krystal, chtel bych ho pouzit i pro pohaneni ATtiny. Jenze
amplituda signalu na krystalu je jen cca. 0.4V, coz ATtiny nestaci, nehlede
na to, ze pokud k tomu krystalu neco pripojuju tak oscilator nechce
nasazovat. Zkousel jsem zesilovac s tranzistorem, vazbu na krystal pres
kondik, ale vysledek nic moc, krome toho, ze jsem si pri bastleni odprasknul
ten LMX :-( Jeste, ze jsem objednal vic vzorku ;-) Nemate nekdo vyzkouseny
nejaky zesilovac? Tlaci me rozmery, kdyz bude nejhur, dam tam druhy krystal,
ale prijde mi to jako zbytecne, kdyz uz tam jeden je. A interni oscilator
neni dostatecne presny/stabilni aby mi bezel spravne seriak.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz